Met Cent Pur Cent, i.am.klean, Café Beauté en KabukiFest heeft onderneemster Caroline Rigo van Rigorgeous de handen meer dan vol. Ze is de bezieler van verschillende merken, elk met hun eigen merchandising. Als Caroline bedrukt of geborduurd textiel nodig heeft, klopt ze dan ook aan bij Printcity. Hier wordt ze niet alleen maximaal ontzorgd, ook de duurzame aanpak matcht met die van haar bedrijf. “Ik ga in de ruime showroom de kwaliteit bekijken en voelen. De bestellingen kan ik daarna heel gemakkelijk via e-mail doorgeven.”
Caroline Rigo leerde Printcity in 2023 kennen. “In het verleden had ik weleens textiel in kleine oplages laten bedrukken via online spelers, maar dat paste niet altijd bij mijn verwachtingen. Toen ik Printcity leerde kennen tijdens een netwerkevenement van Hubo Limburg United, was ik op zoek naar merchandising voor Cent Pur Cent. Ik had hoodies, petten en totebags nodig en deed een referentiecheck”, legt Caroline uit. “Het viel meteen op dat ze bij Printcity een goede service leveren. Ik ontving snel een gedetailleerde offerte met een correcte prijs. Het is ook fijn dat ze bij Princity meedenken over de kleuren en kwaliteiten van het textiel. En je kunt in de showroom terecht om alle maten te passen.”
Duurzaamheid als rode draad
Dat duurzaamheid cruciaal is, weet Caroline als geen ander. Haar minerale cosmeticalijnen bestaan uitsluitend uit gezonde en verantwoorde producten. “Ik werk graag samen met leveranciers die net als wij duurzaam ondernemen. Tijdens een rondleiding achter de schermen bij Printcity stond ik versteld van de wasstraat waarmee ze hun verfresten wegspoelen en toch nog heel veel water recupereren”, gaat Caroline verder. “Je betaalt misschien een tikkeltje meer voor duurzame producten, maar ze gaan wel een pak langer mee.”
Made to connect
Dat Caroline en Printcity het goed met elkaar kunnen vinden, heeft misschien wel met hun bedrijfswaarden te maken. De visie van Rigorgeous is ‘Good hearted, good inspired, good connected, good researched’. Bij Printcity luidt de baseline ‘Made to connect’. “Als we Printcity contacteren, merken we dat iedereen goed bereikbaar is. Bovendien zijn alle medewerkers op de hoogte van de klanten en hun bestellingen. Dat werkt aangenaam. Als make-upmerk proberen we natuurlijk ook een teamgevoel te creëren met onze klanten. Ook dat is een vorm van connectie.”
Flink order voor KabukiFest
Voor de tweede editie van KabukiFest – het grootste beautyfestival van de Lage Landen – zette Caroline de medewerkers van Printcity onlangs hard aan het werk. “We bedrukten maar liefst 2000 totebags”, zegt Katrien Vanrusselt van Printcity. “Elke bezoeker kreeg immers een volle goodiebag mee naar huis. Ook voor de merchandising schakelde Caroline ons in. We bedrukten flink wat nachtkleedjes (in vier varianten) en een berg T-shirts met ludieke quotes. Daarnaast maakten we petten met verwisselbare patches en borduurden we toffe sweaters (toon op toon). En we zorgden voor het ultieme teamgevoel tussen de crewleden aan de hand van gepersonaliseerde T-shirts.”
Wil je net zoals Caroline de kwaliteit op voorhand voelen en de kleuren van het textiel gaan bekijken? Spring gerust binnen in onze showroom.