Veilig op weg met … jouw steun!

Campagne Partnerships
Leestijd: 2 min

 

Zichtbaarheid in het verkeer redt levens. Daarom lanceert Printcity de campagne ‘Veilig op weg met’, een initiatief om kinderen en jongeren veiliger te laten deelnemen aan het verkeer. Bedrijven kunnen lokale scholen, sportclubs en (jeugd)verenigingen ondersteunen door fluorescerende hesjes of rugzakcovers te sponsoren. Zo zorgen we samen voor minder verkeersongelukken.

Zo werkt het

Als bedrijf kies je ervoor om minimaal 50 fluohesjes of rugzakcovers te sponsoren. Die bedrukken we bij Printcity met de boodschap ‘Veilig op weg met’ en jouw bedrijfslogo. Printcity zorgt ervoor dat de bestelling rechtstreeks wordt geleverd aan de school of vereniging van jouw keuze. Jij draagt op deze manier bij aan verkeersveiligheid én toont je maatschappelijke betrokkenheid.

Maatschappelijk verantwoord

Volgens een onderzoek van VIAS zijn er gemiddeld 2500 kinderen betrokken bij een verkeersongeval op weg van of naar school. Dat zijn er 14 per dag! Jonge weggebruikers zijn dan ook extra kwetsbaar in het verkeer.

Hoe beter ze zichtbaar zijn voor automobilisten, hoe kleiner het risico op ongevallen. Door als bedrijf te investeren in verkeersveiligheid, help je letterlijk mee om ongelukken te voorkomen. Bovendien versterk je je imago op een positieve manier: klanten, medewerkers en partners zien meteen dat je maatschappelijk verantwoord onderneemt.

Samen voor een groot doel

Printcity wil niet alleen bedrijven inspireren om mee te doen, maar ook zelf een extra bijdrage leveren. Als we samen vóór 30 juni 2025 de kaap van 50.000 bedrukte fluohesjes bereiken, schenkt Printcity 1.000 hesjes aan Ouders van Verongelukte Kinderen – SAVE vzw en 1.000 hesjes aan Rondpunt vzw. Deze organisaties zetten zich elke dag opnieuw in voor verkeersveiligheid en ondersteuning van verkeersslachtoffers.

Een tastbare impact voor bedrijven

Als deelnemend bedrijf ontvang je een certificaat en een foto van jouw gesponsorde hesjes of rugzakcovers. Ideaal om te delen op je eigen social media of via je interne communicatiekanalen. Zo toon je je engagement en enthousiasmeer je anderen om ook mee te doen. Onder andere Leadz, een McDonald’s-franchisenemer (Lommel, Mol, Geel, Beerse en Houthalen), Binnenbuurt, To The Point Events en Brasserie De Kleine Tafel gingen je al voor. Nu jij nog!

Wil jij als bedrijf een verschil maken? Of ken je een school of vereniging die op zoek is naar een sponsor? Neem contact op en ontdek hoe jij kunt bijdragen aan een veiliger verkeer! Meer weten? Bekijk alle details op onze campagnepagina.