Veilig op weg

Minder ongevallen? Dat begint met méér zichtbaarheid. Net daarom lanceert Printcity de campagne ‘Veilig op weg met’. We roepen kleine en grote bedrijven op om lokale scholen, sportclubs en (jeugd)verenigingen te sponsoren met bedrukte fluohesjes of fluorescerende rugzakcovers.

Daarom lanceren we de campagne!

Bewustwording
Kinderen en jongeren stimuleren om veilig gedrag in het verkeer aan te nemen.

Verbeterde zichtbaarheid
Met reflecterende items zorgen we voor meer zichtbaarheid en minder ongevallen.

Sterkere samenwerkingen
Scholen, verenigingen en bedrijven samenbrengen om impact te maken.

Maak een blijvende indruk als bedrijf!

Wil je als onderneming iets betekenen voor je regio? Steun een school, jeugdvereniging of sportclub in je buurt.

– Jij kiest wie je steunt en met welke items (fluohesjes, overgooiers, rugzakcovers).
– Wij zorgen voor de bedrukking en levering.
– Jij krijgt erkenning als maatschappelijk verantwoord ondernemer.

Ons salesteam komt naar je toe!

Een enthousiaste Printcity-medewerker bezoekt je bedrijf om de actie te bespreken. We lichten het initiatief toe en bekijken samen hoe je organisatie kan bijdragen aan verkeersveiligheid.

Jij bepaalt welke items je wil sponsoren (fluohesjes, overgooiers en/of rugzakcovers). Vervolgens geef je de aantallen door en kies je welke school of vereniging je wil steunen.

We maken een duidelijke bestelbon op, zorgen voor de bedrukking en leveren de gesponsorde items bij de door jou gekozen school of vereniging.

Wil je je engagement tonen? We maken foto’s van de overhandiging zodat je ze kunt delen op je sociale media en je website. Breng je de fluohesjes liever zelf? Kan ook!

In ruil voor je deelname krijg je een certificaat voor je deelname aan dit project. Dit versterkt niet alleen je imago als maatschappelijk verantwoord ondernemer, maar toont ook je bijdrage aan een betere toekomst.

Wie deed al mee?

To The Point Events

Het Hasseltse evenementenbureau To The Point Events moest niet lang nadenken om deel te nemen aan deze campagne. Ze sponsoren 50 fluohesjes voor Basisschool Zevensprong uit Alken.

75 jongens en meisjes van Basisschool Herx uit Herk-de-Stad kunnen vanaf nu veilig naar school wandelen, steppen of fietsen dankzij tapas- en cocktailbar Gulden Mortier. Bedankt!

De strategische groeipartner Leadz bestelde bij de start van de campagne meteen 200 fluohesjes. Ze verdeelden deze onder SBS Rapertingen, Wonderwijs Alken, Autisme Leeft en Kids Hasselt.

Dierenspeciaalzaak Kewa bestelde 100 fluohesjes met hun logo. Ze delen deze uit aan klanten. Baasjes van viervoeters uit Genk en omstreken zijn nu een stuk beter zichtbaar in het verkeer!

Dankzij de creativo’s van Digital Lemonade uit Herk-de-Stad zijn de ballerina’s van Balletschool Dance Images een stuk zichtbaarder in het verkeer. Het agency bestelde 50 fluohesjes.

Deuren Plessers, de specialist in binnendeuren uit Tessenderlo, is ook voorstander van meer zichtbaarheid in het verkeer. Ze schenken 100 fluohesjes aan Vrije Basisschool Meerlaar uit Laakdal.

HVAC- en sanitairexpert Duall uit Herk-de-Stad had niet veel overtuigingskracht nodig. Ze zetten hun schouders met plezier mee onder onze Veilig Op Weg Met-campagne en deelden 100 fluorescerende overgooiers uit aan KSA Berbroek.

Maar liefst 600 kinderen van SBS Dilsen-Stokkem zijn voortaan goed zichtbaar in het verkeer dankzij CDES Services. Een dankjewel aan de duurzame specialist in elektrische installaties voor deze straffe steun!

Dankzij logistiek expert La Squadra ontvangen 100 leerlingen van SBS Rapertingen een opvallend fluohesje. Zo zijn ze een stuk zichtbaarder als ze naar school wandelen, fietsen, steppen … Een dikke merci!

Ook Hillewaere draagt de veiligheid van jonge fietsers en wandelaars een warm hart toe. Ze sponsorden fluohesjes voor de lagere school van SBS Rapertingen. Hartelijk bedankt!

Veilig én stijlvol onderweg! Optimum Sorting – een gevestigde waarde in optische sorteeroplossingen – zorgde voor maar liefst 500 fluo rugzakcovers voor de leerlingen van SBS Kuringen.

Het lokale advertentieplatform Binnenbuurt, een onderdeel van I am ten, bestelde 100 fluohesjes en verdeelde die onder lokale verenigingen in de buurt. Zo zorgen ze voor meer zichtbaarheid in het verkeer en meer verbondenheid in de omgeving.

Flexibel & veilig de baan op – dat is de missie die SD Worx hooghoudt. Daarom bestelden zij maar liefst 1 000 bedrukte fluohesjes, verdeeld over hun verschillende filialen. Hiermee geven ze hun uitzendkrachten niet alleen een teken van waardering, maar zorgen ze ook voor verhoogde zichtbaarheid in het verkeer. Een eenvoudige, doeltreffende stap in de richting van meer veiligheid op de weg.